11 ianuarie 2010

Un fel de revelatie.

Stateam si ma gandeam azi'noapte la unlele lucruri pe care le'am citit pe diferite bloguri, site'uri; lucruri legate de viata, de sentimente; lucruri cu care sunt, sau nu, de acord.
Spunea cineva ca pentru orice se intampla in viata, exista o explicatie logica. Eu una nu cred. Nu e totul calculat, stabilit, nu e ca in matematica, unde orice ai spune si orice ai face, 1+1=2.
I mean, faptul ca te indragostesti, ca esti(sau nu) fericit, ca plangi, ca razi, nu tine doar de mai stiu eu ce substante din organism.
Totul depinde de niste trairi, care difera de la om la om. Nimeni nu simte la fel; poate asemanator, dar niciodata la fel.
Nu'mi plac filosofismele. "Totul se intampla cu un scop". No shit?
Oricum, in final, nu sunt decat o copila. Ce stiu eu? Cu ce drept ii contrazic eu pe cei care au facut atatea cercetari si altele?
Damn. Don't mind me. Am si eu apucaturile mele:D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu