14 ianuarie 2010

Pentru tine. Din nou.

Pentru ca ma sustii, ma intelegi, ma certi, ma ridici mereu cand am nevoie.
Pentru cuvintele frumoase pe care le'am citit de la tine pentru mine.
Pentru ca nu stiu cum altfel as putea sa iti multumesc si sa'ti spun cat de recunoscatoare iti sunt, decat prin scris.
Pentru ca esti singura care ma cunoaste cap-coada, pentru ca ne intelegem din priviri, prin semne si prin gesturi.
Pentru ca am crescut impreuna, am ras impreuna, am plans impreuna, pentru ca am fost si vom fi mereu impreuna.
Pentru ca "din cauza mea" iti place harbuzul si pentru ca "din cauza ta" imi place grapefruit-ul rosu:d.
Pentru ca sunt o tolomaca, o gogomanca si pentru ca imi place sa'mi tii morala. Si pentru ca stiu ca te'ai strambat cand ai citit "tolomaca si gogomanca" :x.
Pentru simplul fapt ca esti acolo pentru mine atunci cand am nevoie si pentru ca stiu ca ma pot baza pe tine.
Si pentru ca tot ce am scris, asa modest cum e, e scris din suflet, ca un raspuns la ce ai scris tu in neuron:x.
Si pentru ca stii ca te iubesc si ca mereu ai sa gasesti in mine o prietena, o sora, o persoana pe care te poti baza si in care poti avea incredere.
Si pentru ca stiu ca te'a emotionat ce am scris si ca probabil ai sa'mi spui : "mimimi. m'ai facut sa plang >:P :*"
Si nu in ultimul rand, pentru ca ...
Hai pup :*
Hai hug >:D<
Hai HAU :x
Hai PA! :))


Will never die!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu