8 septembrie 2009

Sentiment.


Stau de ceva vreme si ma gandesc daca sa postez sau nu, ceea ce urmeaza sa postez:). De ce? Nu stiu de ce:|.

Bine. Sa incep. De ce de fiecare data cand cred si SPER ca in sfarsit am ocazia sa fiu fericita, dse duce dracului tot, dupa putin timp? Chiar merit eu doar sa plang? Chiar numai pentru asta m`am nascut?:|. De ce ba, de ce? X(.

Stiu ca poate nu par sa am ceva pe suflet; eu aia care mereu rad, cant, glumesc, dansez, ma distrez si altele...dar numai eu stiu ce se intampla in sufletul meu.

Multi rad cand citesc astfel de postari de'ale mele..."uite emolauca:-@"...nimeni nu stie si nu intelege prin ce trec eu!. Si nu vor sti si nu vor intelege niciodata!. Asta e.

Prieteni..inafara de EI 2, pe unii degeaba ii am:|. Adica, prietenii ar trebui sa se ajute intre ei nu? Nu totu'i sa'l asculti pe celalalt:|. Da'i sfaturi, ajuta'l cum poti sa treaca peste:|. Eu una asa fac:|. Cred:|.

Cum spuneai si TU, imi lipseste vointa. E adevarat! Dar cum sa am vointa cand primesc lovitura peste lovitura? CUM?



Baiii frate! Ce naiba e cu mine?:|.


Nu mai pot. Simt ca nu mai fac fata. O sa fie bine vreodata?:|. Am s'ajung oare vreodata sa zic "SUNT FERICITA!!!" si sa fie pe bune... si pe termen lung? :|.

De ce ma indoiesc?:-j.

Dar nu'i nimic:-j.Eu voi continua sa fiu aceeasi fata vesela, care mereu rad, glumesc, cant, dansez,ma distrez ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu