22 septembrie 2009

Criza de net:|.


Fi'r'ar ei a dracu' cu RDS'u' lor ! :|. Baaaaaiiiiiii deci urasc cand se intampla chestii de genu' celor de azi:|. "Local area is now connected". Netu' de fapt nu merge. Restart PC. Nimic. Restart again:>. Nu.
Wtf?! O_o.
Ora 14:32!Sun la relatii clienti[m`am chinuit 35 de min sa gasesc nr. de telefon 8-|]. "Posibil sa fie deranjat.Vom trimite o echipa in cateva minute" :-@. Trec cateva minute. Trece 1 ora. Trec 2 ore:>. Trec 2 ore juma':>. Netu' tot cu virgula da.
Ora 17:06.Redial. BAAAAAAAAAAAA ati mancat ***** ca trimiteti echipa:|. "Da acum se luceaza".
Dmnzm!:|.
Mai stau. "Nu mai dureaza mult", imi ziceam incercand sa'mi stapanesc nervii:|. Si stau. Si iar stau. Si mai stau putin. Se face ora 18:00. Net din partile Moldovei. Am zis ca nu mai sun ca m'or injura aia. Dau un ultim connect la Mess. Nimic. Bineeeeeeeeee! Am zis ca .. nu pot sa zic ce'am zis:">. In fine, dupa ce'am zis, mai dau 1 data connect;;). Si ca sa vezi! A mers;;). Intre timp se facuse 18 si vreo 20 ora:)).
In fine.
Prea multe detalii:|.

Ideea e ca RDS'u suge:|.

Pa:|.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu