4 septembrie 2009

Deja e prea mult !

Cred ca deja majoritatea stiti ce planuri are doamna Ministru Ecaterina Andronescu, cu privire la incercarea de a "cuminti" elvii romani, nu? Daca nu, va spun eu.
"Pentru a preveni desfraul din scoli, ministra Ecaterina Andronescu a decis introducerea semestriala a testelor de virginitate pentru elevi, dupa ce un sondaj a aratat ca peste 80% dintre elevii cu varste cuprinse intre 12 si 15 ani si-au inceput viata sexuala.Elevii care sunt prinsi cu rezultate negative la teste vor fi exmatriculati sau, in cel mai bun caz, transferati la scoli de corectie."
What tha fac? Mai femeie! Stai putin! Hai sa gandim logic. Fiecare e liber sa faca ce vrea cu viata personala, nu? Altfel, de ce se mai cheama ca e democratie? Adica, bine, il/o prinde, nu mai e ok, il/o exmatriculeaza. SI? Ce rezolva? Adica, daca vor s'o faca, o fac, fie ca sunt sau nu oficial elevi:|. In plus, chiar are impresia ca cineva isi incepe viata sexuala IN SCOALA? Hell no! Mai mult, ar trebui sa fie constienta de faptul ca poate mai mult de jumatate din elevii de astazi, nu prea mai sunt in regula. Ce'o sa faca? Ii exmatriculeaza pe toti? Si ce'o sa se aleaga de ei? Vor fi condamnati sa duca o viata mizera, deoarece doamna ministru le'a furat dreptul la studiu pe motiv ca nu erau virgini?
Raman la parerea mea, pe care am tot repetat'o in stanga si'n dreapta; atata timp cat elevul isi vede de scoala si e cuminte si nu face probleme in timpul programului, are dreptul sa faca ce vrea cu viata personala!
Decat sa se gandeasca la TAMPENII, ar putea sa faca ceva cu adevarat util pentru adolescentii de azi. E adevarat ca majoritatea nu folosesc metode contraceptive. De ce nu se gandeste sa introduca niste activitati de educatie sexuala? Sa ii invete sa se protejeze. Ca nu cred ca principala problema este ca isi incep viata sexuala prea devreme(lucru care oricum nu poate fi evitat, fiecare e liber sa faca ce vrea), ci numarul tot mai ridicat de sarcini si numarul avorturilor la adolescente! Si nu numai. Sa ii invete sa se protejeze si impotriva BTS-urilor.
Asta e parerea mea. Cred ca am dreptul sa am o parere a mea, nu? Totusi:D. Sper sa nu fie adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu