6 noiembrie 2009

Neatza! S'a sunat de pauza! :))

Uite ca mi s'a intamplat ceea ce credeam ca nu o sa mi se intample niciodata! Dupa cum urmeaza:
La scoala, ora de franceza, in clasa ramasesem cativa(care plecati din cauza racelii, care plecati degeaba), ne gandim sa'i spunem profesoarei ca ne este rau, ca ne dor capurile si sa stam linistiti toata ora. A fost de acord, asa ca am pus cu totii capurile mai pe banca, mai pe spatarul scaunului, cum a putut fiecare:)). Eu si Nikoleta, colega mea de banca, ne'am gasit un mod de a sta, atat de relaxant, incat, desi nu vroiam, am adormit amandoua!:)). Si dormit la modul cel mai serios! Ne'am rupt total de realitate:)).
In fine, ne'am trezit undeva la sfarsitul pauzei, razand:)). Ciudat:)).
Si au zis colegii ca profesoara nu s'a suparat:)). Mai, ca sa vezi, ce noroc:)). Asa ore tot sa faci:x.

Anyway, multumita lui fluffel >:d<, poftim dovada:">:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu